Cały proces rezerwacji niczym się nie różni od zwykłej rezerwacji z wyjątkiem formy płatności na samym końcu, co wymaga działania i zalogowania się do Waszego panelu MyBenefit
1. w kalendarzu na naszej stronie należy wybrać daty pobytu, podać liczbę osób i kliknąć sprawdź dostępność
2. następnie należy wybrać pokój oraz ofertę i kliknąć zielony przycisk "wybierz"
3. wypełnić wymagane dane w formularzu rezerwacji i zaakceptować regulamin (prosimy o zapoznanie się) , następnie kliknąć zielony przycisk "rezerwuj"
4. po kliknięciu przycisku "rezerwuj" rezerwacja znajduje się już u nas w systemie i czeka na potwierdzenie.
Teraz należy zalogować się do swojego panelu na platformie MyBenefit i przelać równowartość przedpłaty 1pkt=1zł na poczet naszego obiektu który należy tam odnaleźć- ten proces należy wykonać w panelu MyBenefit
Płacąc punktami na platformie MyBenefit potwierdzenie PŁATNOŚCI przychodzi automatycznie na adres e-mail podany w MyBenefit, (jeśli wyślecie nam sms (+48 730 712 500) z informacją “płatność REZERWACJI NR… pkt MyBenefit”- przyspieszy to całą procedurę i nasz system wyśle potwierdzenie REZERWACJI z odnotowaną wpłatą)
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.